bambi

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Ända sen jag blev mamma så har jag blivit så känslig när det kommer till historier kring barn. Men också när man ser väldigt söta och glada barn så kan jag få tårar i ögonen. Så var det verkligen inte förut!!

Men jag har också lätt att börja gråta när jag ser på romantisk film/tv-serie och om jag är arg och frustrerad.

Jag vet att jag kommer att storböla på vårt bröllop, speciellt om sambon får för sig att säga något känslosamt... så jag kommer vara helt rödmosig med svart mascara under ögonen på alla bilder från bröllopet.... men vad ska man göra???
#1 - Lina

När jag gifte mig köpte jag en vattenfast mascara som verkligen är toppen. Går att bada med den också utan att den kladdar. Sitter som berget! Går bort med vanlig borttagningskräm.

Maybelline, define-a-lash, volumemascara

/Lina

#2 - Linda

Säger också vattenfast mascara eller: färga fransarna! Det kostar inte många kronor. Jag gör det regelbundet. Hur trött och sliten man är efter sömnlösa nätter så har man iaf snygga ögon när man går upp. :-D