bambi

Dagens billiga och roliga julklappstips!


Dags för Bambis julklappstips igen! Förra året så tipsade jag er läsare om alla möjliga sorters julklappar, vilket jag även har tänkt göra i år. Dom gamla tipsen finns fortfarande kvar i denna kategorin, det är bara att klicka på ikonen här ovanför och scrolla neråt!

Jag inviger årets julklappstips med en förträfflig (om jag får säga så själv), rolig och billig julklapp som jag tror ALLA barn uppskattar!


En utklädningslåda som du billigt och enkelt fixar genom att gå till en secondhandaffär och köpa lite tanthattar, klänningar, etc. På Buttericks kan man hitta roliga lösnäsor, fjäderboor, etc. På Clas Ohlsson eller Jula kan man hitta bygghjälmar, snickarbälten, mm.
#1 - MATBLOGGEN



Här är alla julklappar inhandlade och klara! :-)



Men behöver Ni tips på massa gott julgodis

såsom aftereightkola, kanelkola och hemmagjord daim - så hittar ni det här :



http://pernillawahlgren.se/bloggar/jennys-matblogg



Fortsatt trevlig 1 december

#2 - fröken K

Ja, så roligt. Det blir skoj när barnen växer upp och klär ut sig. :)

#3 - Jessica - bymom.se - med i senaste numret av Mama!

Bra tips - även om jag själv redan tänkt fixa en sån julklapp :-)

#4 - Anonym

Smart! En sån ska jag nog fixa åt lilleman! Han älskar ju att klä ut sig och jag minns hur mycket storebror uppskattade sin för några år sen:) Tack för tipset. Kram