bambi

Dagens fråga: Vad är billigt?




I den där exklusiva tidningen som jag läste igår så fanns det en fråga "What is... cheap?" och så verkar det som om det är en massa experter eller kanske kändisar som svarar. Nu var tidningen på franska så jag förstod inte så mycket, men man kunde kanske tyda vad dessa svar betydde:

- Paris Hilton en string sur son yacht
- Le synthétique
- Le total look


Men den där sista fattade jag inte riktigt. Menar hon om man försöker för mycket med att få en helhets look så ser det bara billigt ut?


Nå.... vad tycker ni är "billigt"?
#1 - Catrin

Talk is cheap....



Mycket snack och lite verkstad känn billigt hos folk.

#2 - Ms Understood

Jag tycker alltid att polyester känns så billigt. Men även plastörhängen är något jag inte står ut med.

#3 - Anonym

Visst skulle man kunna ha en jättelång utläggning om vad som är WT och billigt. Men mest billigt känns nästan att peka finger och mena att andra ser billiga ut. Även om jag gör det själv titt som tätt...

#4 - GBP

Billigt: En 60-årig "fin" dam som klär sig i kort kjol(över knäna) med kiltmönster, svarta nätstrumpbyxor och en tight topp med en liten cardigan...



http://healthaboveall.blogg.se - bloggar om livet efter en magsäcksoperation