bambi

Dagens oufit
Min juligaste klänning (en av mina favoritklänningar) har jag på mig idag! #495  Ltd Edition Silk s/less Dress heter den och är i 100% silke. Under den så har jag en silkesunderklänning från Odd Molly också.

Till klänningen så har jag varma #661 Lux wool leggings (ett utav mina bästa köp, så varma och gosiga) och en gammal cashmere kofta från La Redoute.

Mitt hår!! Åh, mitt hår måste jag göra nåt med!! Har inte velat göra så mycket med det förrän nu när bröllopet närmar sig. Ska nog ta och boka en tid hos Hårgänget snart!


Idag ska jag först på Luciafirande på dagis, sen så ska vi ju på teater ikväll! Svärfar kommer hit idag och stannar två dagar för att kunna vara barnvakt. Vilken lyx!

För imorgon så ska vi på ost och vinprovning på kvällen. Bara vi två! Det ser jag fram emot  :)

På onsdag, torsdag och fredag så är det en massa bloggevents och andra aktiviteter. Denna vecka är verkligen fullbokad!
#1 - Anonym

En skön och snygg outfit :D