bambi

Dags att välja bukett
Det börjar dra ihop sig, bara 15 dagar kvar till bröllopet och bara 5 dagar kvar tills vi åker. Det är skönt med en bröllopskoordinator som mailar en alla valmöjligheter man har och sedan ordnar det.

Idag fick jag ett mail med bilder på 25 olika buketter som jag kan välja mellan, eller om jag vill ha något helt eget så kan jag förstås välja det. Men det fanns ju så många fina buketter!

Klänningen som jag har tänkt ha är ju ljusblå och vit.


Så det blir kanske en sån här bukett:


Eller kanske en med lite orkidéer i:


Fast jag har alltid tyckt om liljor:

 

Sen så vill man väl förstås ha lite blommor i sanden.



Och kanske i håret?

#1 - Pudding

Otroligt vackra blommor modellen hade i håret!



Det skulle jag köra på om jag inte redan vore gift!

#2 - Emma

1a buketten var finast....

Fast om det ska passa er bröllop så är 3an bäst ...

#3 - Martina - hitta på namn i min tävling

Liljorna var fina men kommer de inte lukta fasligt starkt i värmen där nere...? Äh kanske bara jag som är lite kinkig med liljedofter.

#4 - kissegirl

Buketten med liljor var otroligt vacker!

#5 - Anna

Både liljorna och orkidéerna var väldigt fina, jag förknippar bara alltid vita liljor med begravningar. Men det är nog en äldre tradition, man ser ju mest rosor på begravningar nuförtiden.