bambi

Det finns någon här som inte tycker om när man tar saker ifrån henne



Zack var inte alls sån.... så det är faktiskt lite roligt att se hur ARG hon blir... haha

(och det gäller inte bara tidningar, utan ALLT)

#1 - Anna - Mamma till 2 små troll :)

Sötkorv!

#2 - Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Haha, precis som min Ronja. Hon blir också helt galet arg när man tar av henne saker, ibland räcker det att man säger att hon inte får ta vissa saker så blir hon arg :)

#3 - tankgirrl

Så underbart söt! Och så jävla arg! haha

#4 - julia

Haha, på pricken lik 6-månaders tjejen jag är faster till. Hon blir VANSINNING när man tar "hennes" grejjer! =)

#5 - En pojkmammas vardag

Så söt! Tore sitter i mitt knä och småskrattar när han ser filmen på Leah :)

#6 - Sigrid

#7 - Sigrid

#8 - Sigrid

hahaha vad roligt! Sixten var precis såndär men absolut inte Svante :)

#9 - Apan satt i granen @ Spotlife

Åh vad underbart klipp!!! Jag känner mig hedrad som fått se detta live. Så sjukt härligt!

#10 - Marie

nu lär du henne att varje gång hon blir arg får hon tillbaka det. guuud va tråkig jag e. ;)



#11 - Marie

Fast det är ju bra att hon lär sig säga ifrån :)

#12 - Matilda

Sötnos!

#13 - Beata

Min dotter var likadan, nu håller vi på och lär henne att man faktiskt får tillbaka saker, hon är 1 år : )

#14 - Katharina

she´s so sweet. like my little daughter aurora ( born at the same day with leah). to nice how she is scratching at the magazine. hugs!

#15 - Helena Dacker

hihi, Elvira är likadan, särskilt med min mobil...