bambi

En bra orsak till att vara med i min tävling?

Idag är sista chansen att vara med och tävla om en Tassimo-maskin! Här är bara en utav många bra orsaker till varför man borde vara med och tävla:

 

Sen vet jag inte hur det ska gå med mitt egna kaffelöfte... tror ni att jag kommer att sitta där på bröllopsmiddagen och dricka en kopp kaffe? Sambon kommer säkert att tvinga mig....

#1 - Sara - Mamma till Max 2 år

vet inte om det var orsaken du skrev men jag anmälde mig till tävlingen direkt i alla fall. För oj vad vi skulle vilja vinna =)

#2 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Äh, varför tvinga i sig nåt man inte gillar. Desto mer till kaffeälskarna! :-) Det verkar ju dessutom finnas så många andra goda drycker man kan göra med den där maskinen...även om ni inte ska ha med den till Thailand förstås...;-)

#3 - Daniel

jag minns en ung dam för en 10 år sedan som alltid tackade nej till kaffe när vi bodde grannar :)



jag tror hon ej kommer klara det dock jag vet hur hon förr inte gillade doften av kaffe :)



Lycka till med bröllopet och allt med resan en gammal vän från kungsör

#4 - Sandra - mamma till Molly

Haha, där ser man. Tur man dricker kaffe så man inte kan gå in i sånna tankar! ;)