bambi

Exklusivt
Jag känner mig lite malplacerad när jag kommer till Hårgänget, dom spelar musik som jag inte känner igen (påminner om Björk) och alla är stylade ända ut till fingerspetsarna. Men jag kostar på mig deras dyra behandling (1700 kr gick det på idag!) två-tre gånger om året eftersom jag älskar deras söta citronte, shiatsumassagen man alltid får och så dom exklusiva tidningarna man får bläddra i.... som är på franska:



Speciellt deras mamma-repotage var intressant:


Hög igenkänningsfaktor på mamma-repotaget!

Senaste modet från Frankrike! Nakendräkt! Och glöm inte ditt svärd  :)

#1 - Carro

ser inte alla mammor ut så när de är ute med sina bebisar? det har jag alltid trott!

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAHAHAAH jag smäller av här

#3 - sara

Haha.. min lillebror har en sån nakendräkt. han klädde ut sig till naken kvinna på halloween.. :P