bambi

Hälsa på Bridezilla



Ska snart gå coh lägga mig. Jag har varit helt slut dom senaste dagarna. Sambon tror att det beror på att jag har stressat upp mig så för allt detta med UD och ambassaden.

Och det stämmer kanske. Jag känner inte riktigt igen mig själv... jag tänker mycket onda tankar om kvinnan på UD och tycker att allt är henens fel att det har blivit så här (alltså, en massa stress kring papprena när vi skickade in dom för flera månader sen). Jag tror att det är Bridezillan i mig som har vaknat...

Men jag blir så arg och frustrerad att hon mailade oss för några månader sen om komplettering och sen bara låtit det vara när hon inte hörde något ifrån oss. Kunde hon inte förstå att mailet inte kom fram? Dessutom så är det praxis inom statliga myndigheter att svara på samma sätt som man har blivit kontaktad, så eftersom vi skickade in papprena till henne så borde hon ha skickat brev till oss.... Men nej, istället så blir det stress och så kanske vi inte kommer hinna med allt pappersarbete för att få vår vigsel att bli lagligt här i Sverige.

Barnen har varit sjuka också och det är ju alltid lite extra krävande. Idag var det Leahs tur, hon har kräkts en massa och inte fått behålla någon mat alls på hela dagen.... stackars liten  :(

Neee... jag ska gå och lägga mig och läsa lite nu och försöka ta det lugnt. God kväll på er allihopa!
#1 - Rockabillan

Min Bridezilla vaknade en dryg vecka innan bröllopet.

Då bestämde jag mig för att klänningen jag hade inte dög, så jag ritade mönster och sydde en ny... :-)