bambi

Här ska vi bo på Koh Lanta



Vi har bokat två boenden på Koh Lanta, den ena heter Pilanta Spa Resort (med privat pool) och den andra Ancient Realm Spa & Resort. Där ska vi bo första veckan på Koh Lanta (Klong Dao), och då också under dagarna runt bröllopet.



Vi valde detta hotell eftersom det har fått bra betyg av gästerna på Sawadee. Dom hade bra priser (528 kr/natt för en Sea Side Deluxe Villa). Det verkar väldigt mysigt.... och så har dom gratis trådlöst internet... ;)

#1 - Nathalie @ Bloody Disgusting

Ser underbart ut!

#2 - M

Ser himla mysigt ut! Något avis. :)

#3 - Karlskronamamman

Ser ju helt underbart ut!!

#4 - Carolina

Ser härligt ut :) Verkligen bra pris!

Önskar att jag uppskattade att resa mer än vad jag gör, jag brukar vara helt slut EFTER semestern för att det är så mycket omställning + att jag är så flygrädd, hehe ;)

#5 - mrsjanuary

Vi var till Koh Lanta för 2 år sen. Trevligt ställe!

#6 - Hälsa & Träning

Åå det ser fantastiskt ut! Ni kommer garanterat få det så underbart och jag ser fram emot att läsa om hur ni har det och kanske få tips för en egen resa :)



Kram!

#7 - Helle

Ser verkligen supermysigt ut! Vad härligt ni kommer ha det - inte långt kvar nu! :-D

#8 - Becka

Nyss börjat läsa din blogg men hoppas ni får det härligt och får värdens finaste bröllop!

#9 - Jennifer Brandt

Oh, på pilanta ska jag och Madde bo när vi åker till thailand i mars! Du får skriva sen hur det var!