bambi

Här var det kidnappning!


Gud va svårt det har varit att vara tyst om sambons överraskning! Hans kompisar skulle ha en svensexa åt honom idag!

Det har inte varit lätt att ljuga och hitta på saker när han har velat boka in annat idag. Sen så har jag så svårt att hålla hemlisar och ljuga för honom så jag var helt säker på att han anade vad som var på gång. Men han sa till mig att det var "bra ljuget" innan han stack iväg med sina kompisar.

Jag fick också försöka komma på en anledning att väcka honom 8.30 redan så att han skulle hinna få i sig lite frukost innan dagen.

Hans vänner har planerat en jätterolig dag åt honom, med boxning mot en proffsboxare, relax, mysig lunch, lazerdome och sen en trevlig middag. Det blir verkligen en heldag för honom, utan barn och bara få umgås och ta det lugnt. Det förtjänar han verkligen! Han har jobbat så hårt och fått dragit det tyngsta lasset här hemma när jag har varit sjuk och sjukskriven. Så jag är verkligen jätteglad att han får denna dag  :)

Det ska bli skoj att få se bilder och få höra om dagen sen  :)
#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va fint. Så kul han kommer ha det. Och va härlgit att du verkligen unnar honom och glädjs med honom ang svensexan.

#2 - GBP

Härligt för honom :-) Förstår att du unnar honom det:-)



http://healthaboveall.blogg.se -bloggar om livet efter en magsäcksoperation

#3 - Emma-Lou

Hej där och tack för igår. Det var kul att se dig igen :-) Japp, har bytt blogg efter att ha blivit erbjuden att stå som toppbloggare på Finest, självklart under kategorin "föräldrabloggar". :-)

#4 - Emma-Lou

Glömde förresten nämna; vad roligt din blivande make kommer att få, vilken dag!

#5 - Käthes mode ♥gravid♥

Hoppas han fick en mysig dag! :)

#6 - Hälsa & Träning

Åå så kul! :) Låter som en riktigt bra svensexa, hoppas att han njuter!

#7 - Martina - Tävla hos mig om upplevelsebox

Ha vad kul! Vi kommer ju säkert få den reviderade cencurerade versionen men rapportera gärna sen hur han hade det!