bambi

Hiss eller diss?
Vad tror ni om denna kommande kofta från Odd Mollys vårkollektion? Kommer det se ut som om man har svept in sig i mattan eller är den snygg?

 

#646 Wilma mankiller cardigan heter den i allafall och är i 100% bomull. Prislappen kommer att hamna på blyga 2200 kr.

#1 - Anna

Personligen gillar jag inte fransar, så det blir ingen sådan för mig! Förutom fransarna rycker jag koftan är fin!

#2 - Linda

#3 - Linda

Nu är jag ingen inbiten odd molly fan, men jag tyckte faktiskt att koftan var fin, med fransarna.

(Var lite för snabb på knappen nyss, och skickade iväg kommentaren tom).

#4 - Ewa

Jag dissar, håller med om att den är mattliknande.

#5 - mrsjanuary

Diss! Fin i övrigt men fransarna gör den mattliknande.

#6 - Ida

mycket fin.. =)

#7 - Martina - Tävla hos mig om upplevelsebox värde upp till 1000:-

Nä de där fransarna var ju ingen hit på ett i övrigt snyggt plagg...

#8 - Johanna

Jag dissar den, ser verkligen ut som en gammal trasmatta.

#9 - Jelena

Ingen Odd Molly fan men tycker koftan är fin, färgerna är helt underbara, lite för mycket fransar kanske men det kan jag leva med, kommer att prova den!

#10 - Helena Dacker

Jag gillar inte heller Odd Molly men jag tycker koftan är döläcker! den hade jag absolut kunnat tänka mig att ha <3

#11 - Lena

Jag skulle gärna vilja ha en sån fin kofta.

#12 - Maria

Japp den kommer att hamna i min garderob. Skitsnygg och den kommer att bli ännu snyggare när den hamnar på mig muhahahah.

#13 - Hanna

Den måste provas!!!

Gjorde det såld direkt!

värd 2200.- inte så dyrt för andgjorda fransar!