bambi

Ibland ångrar man att man försökte skoja till det...
Nu får jag inte ta av mig den. Zack säger hela tiden "Mamma hatten på huvet!!" och blir super-duper arg om jag tar av mig den.



Jag som ska på Glöggkväll hos Linda om ett tag. Tror ni att dom på Glöggkvällen kommer att uppskatta det nya modet?
#1 - Linda Andersson

fniss. Säg att det är ett speciellt odd molly plagg de funderar på att lansera till hösten ;).

#2 - Mailan

haha, typiskt barn :)

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

KLart dom kommer. Du är ju hur söt som helst.



Ha så skoj!

#4 - Emma - Barbaemma

Haha!! Tjusigt! =)

#5 - Inkan o Ligan

hahhahahha

JÄttesnyggt

#6 - Inkan o Ligan

hahhahahha

JÄttesnyggt

#7 - Sofia

Ha ha kanske kan man ha den som "slinghätta/mössa

#8 - Britta Bloggar

Jag tror att du kommer starta en ny trend!