bambi

Jag är hemma nu

Det är så obeskrivligt skönt att vara hemma. Bara att komma ut ur sjukhusbyggnaden var som att kunna andas igen (inte så konstigt kanske efter att ha varit instängd i samma rum i 3 dagar).

Leah sover sin förmiddagslur så jag har inte hunnit krama henne än och Zack är på dagis. Jag har god lust att gå in och väcka Leah. Jag får verkligen stoppa mig själv från att göra det.

 

Det var lite skumt att åka buss och tänka på att tänk om hon som sitter bredvid mig visste att jag nyss hade varit radioaktiv? Skulle hon vara rädd för mig om hon visste det? Sambon var i allafall inte rädd för mig när jag kom hem. Och fysikerna sa att om jag inte haft småbarn så hade jag fått åka hem utan restriktioner, bara åka hem och leva som vanligt.


//Ska nog gå ut i köket och skramla lite med kastruller...

#1 - Kicki M

Välkommen hem igen! Måste vara otroligt skönt, jag glädjs med dig. :-)

#2 - Anonym

Tidigare kommenterade jag med min adress, men nu när du är på toppen vill jag det inte längre:). Har lite svårt att förstå människor som skriver till dig, hej hur mår du bara för att få läsare själv?? Du verkar vara en gullig tjej och skriver mycket vettigt, DÄRFÖR läser jag din blogg! Fortsätt så och få inte dille bara för du är på toppen:).

Kul du fick komma hem och mysa med dina barn, det är det bästa som finns! Kram Norrlänningen som för 1:a gången läser en stockholmsblogg varje dag:)

#3 - Annica

oj vad härligt att du fick komma hem så snabbt! lycka :)

#4 - anna

skönt att du är hemma igen:)

#5 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hm det var en ny tanke.... Jag som redan ogillar att stå för nära folk i kö, hihi.



Då får hon ju ta å vakna snart lilla Leah

#6 - Anonym

#7 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Härligt att du har fått komma hem igen! Under hur lång tid har du dessa restriktioner?

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - hemma igen! ♥ ♥ ♥

Jenny Jag ska tillbaka in på fredag och mätas... så då får jag se hur mycket strålning som finns kvar!

#9 - Linda

Härligt att du fått komma hem! Och vet du vad? Jag får också åka hem idag! Hurra!! :-)



Har varit inlagd här nu sedan den 25 november. Usch, det är en himla massa dagar.



kram Linda