bambi

Jag får åka hem!!!
Fysikerna kom och mätte mig och det hade gått ner till 1,5 (från 75). Så jag är inte farlig för andra vuxna, men när det gäller barn så är man alltid extra extra noggrann. Så jag fick inte sova tillsammans med barnen och inte krama dom för länge och mycket.

Den ena sa "ja, om man säger totalt 30 minuter på en dag kan du krama dom" och då sa den andra (som verkade lite äldre och mer erfaren) "tja, lite mer än så går nog bra".

Men jag vill ju inte riskera att skada mina barn, så jag får nog försöka hålla mig till mina 30 minuter. Kanske ta fram en äggklocka, max 5 minuter åt gången  ;)

Åh, nu ska jag packa och vänta på att sjuksköterskorna ska skriva ut mig!!
#1 - KisseGirl

Men vad härligt att du får åka hem!!!!

#2 - Jessica - bymom.se - med i senaste numret av Mama!

Å vad härligt! Grattis! Och tänk, nu är helgen över - du har gjort det och du klarade det! :-)

#3 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Åhh va skönt för dig!

#4 - Linda

Glad för din skull! Hem och gosa!

#5 - Agnieszka-2barnsmorsan

Härligt att få åka hem! Njut nu av familjen!

kramar

#6 - Anna - Mamma till 2 små troll :)

Härligt. Det är så himla trist att vara inlagd.

#7 - Jenny

Vad skönt, välkommen ut!!

#8 - Linda m. 3

Vad skönt! kram nytillkommen läsare

#9 - Christine

ÅH, vad härligt för dig!

#10 - Jessica

Unerbar!! Gud vad härligt det måste kännas! :)

#11 - Kerstin

Så skönt. Hoppas att ni får en mysig dag trots restriktioner. :)

#12 - Soffan

Ååååh, vad härligt!! Grattis grattis till dig!! Och ge dig själv en stooor dunk i ryggen efter att ha klarat av dessa isolerade dagar! Jag tycker du är grym!!!

#13 - ekfan

Kramas på tid - jobbigt att vara begränsad! Men det måste vara riktigt skönt att vara hemma igen. :) Kram från en ny läsare

#14 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

ÅÅÅÅÅÅÅ ÄNTLIGEN. Hem å mys me di nu!

#15 - Elin

GRATTIS! Vad härligt! :D

#16 - Sigrid

Gud så skönt!! Grattis, eller vad man ska säga!

#17 - Sigrid

Gud så skönt!! Grattis, eller vad man ska säga!

#18 - Linda Andersson

Åååh, vad glad jag blir för din skull, vad härligt att du får komma hem nu. Nu har du gjort det där, nu kan du lägga cancern bakom dig och se fram emot erat stundande bröllop och Thailandsresa.

#19 - Linduz

Vad skönt för dig! :) Välkommen till "verkligheten" igen. :) Hoppas allt har gått bra sen när du kom hem. Kram

#20 - fröken K

Grattis! Så roligt.

#21 - Sarah

Grattis, vilken lättnad för dig! :)