bambi

Julklapp nr. 3 - Bolltält


Ni kanske förstår varför jag har försökt dröja så länge som möjligt med att öppna denna kartong. Bolltältet har nämligen 250 st. bollar i sig. Vart tror ni alla dom kommer att hamna någonstans????


Men det var en jätterolig julklapp från min systerdotter som tyckte att den här bara måste barnen ha. Men egentligen var den nog till Leah....  ;)


Tältet är verkligen gigantiskt. Zack kan utan problem stå upp i det.


Även om vi kommer att ha färgglada bollar i hela lägenheten så finns det en fördel med tältet: man kan stänga in barnen i den och ändå hålla kolla på dom  ;)

#1 - Martina

Haha och inte var det så gigantiskt heller :-)

#2 - Carin

Det bästa med att köpa julklappar åt andras barn är att man inte behöver ta alla konsekvenser som kommer med dem (: Då kan man bara tänka på hur roligt det är för barnen :D tihi (;

Tur att ni ska iväg på semester snart..

Kram!

#3 - Sandra Michelle

Mina barn har samma tält hos sina morföräldrar och de älskar det :)

#4 - Erika

#5 - Erika

Hej! underbart fint tält. Undrar om du vet vart man kan köpa ett sådant? Har nämligen letat efter ett sådant till min kompis son. Hoppas du vet :) Tack för en bra blogg.

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - snart bröllop och föräldraledig i Thailand!! ♥ ♥ ♥

Erika Vet tyvärr inte det... var ju en julklapp...

#7 - Jelena

Hej, underbart tält, letar efter ngt liknande till min son, har massor av bollar kvar sedan hans uppblåsbar pool som vi gjorde till bollhav gick sönder, vi har bytt redan 3 st, hopplöst, tänkte att ett tält skulle va bättre. Kan du skriva vem är tillverkaren eller märke på det?

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - snart bröllop och föräldraledig i Thailand!! ♥ ♥ ♥

Nu när jag kollade under kartongen så ser jag att det står Lidl på den. Så den är nog köpt på Lidl!!