bambi

Kanske lika bra att aldrig åka hem?


-17 grader här i Stockholm idag. Tre lager kläder på barnen + ullfiltar i åkpåsarna.

Som vanligt så var Leah glad när vi var iväg till UD och ambassaden idag. Jag har tänkt på att barnen uppför sig alltid allra bäst när vi är hemifrån.

Här hemma så visar dom verkligen sina värsta sidor ibland, men när vi är hemifrån så är dom så glada och hur gulliga som helst. Inte minsta antydan till trots. Man kanske alltid borde hålla sig hemifrån?
#1 - Anna - Mamma till 2 små troll :)

felicia är likadan. ända från att hon var pytteliten.

När jag klagade på hur trött jag var så tyckte nog alla att jag överdrev då hon var så lugn och snäll :)

#2 - En pojkmammas vardag ♥

Haha, känner igen det där. Borta är alltid barnen som små änglar och uppför sig hur bra som hellst. Kanske "Hemma tråkigt - borta roligt" gäller i barnens värld?

#3 - Becca

Haha, skulle kanske bli liiiite jobbigt i längden, men man kan ju alltid prova! ;P

#4 - wordnerdh

Usch, här har vi -31 :-(

#5 - sara

min son är likadan. borta = jätteglad, hemma = tjurar så fort han inte får som han vill.. de blir väldigt ofta eftersom han vill hålla på med tvn osv..