bambi

Musik till bröllopet bestämd!

Nu har vi bestämt musiken till bröllopet. Vi skulle välja tre låtar till cermonin och då blev det:

Elton John - Your song (sambon älskar verisonen som finns med i en av hans favoritfilmer Moulin Rouge)

Kent - Utan dina andetag


Six Pence Non the Richer - Kiss Me (jag älskar denna fina låt, känns så glad och romantisk!)

#1 - Vikkan

Jättefina låtar ni valt till ert giftemål. Hoppas bröllopsdagen blir allt ni önskat och lite därtill!



Med hopp om ett GOTT NYTT 2011!

/Vikkan

#2 - Anna

Är så roligt att kika in här hos dig och läsa om alla bröllopsplaneringar.

Vi har nu bestämt oss för att också använda Lanta divers och har bestämt datum för vigseln till den 25/3. Väntar nu på en bekräftelse att det fungerar på den dagen.

Så det är tre låtar man ska välja? Vi trodde det var två. Vi satt hela kvällen igår och försökte komma fram till vilka låtar vi vill ha. Bestämde att vi ska välja en varsin som betyder extra för oss. Men om man får ta tre så kan vi ju välja en tillsammans också.

Vi kommer också gifta oss på Relax beach och sova en natt på hotellet där också.

/Anna

#3 - Caroline

Härliga låtar! Kent-Utan dina andetag är min absoluta favorit låt!! Underbar!!

#4 - Matilda

"Kiss me" fantiserar jag om att ha på mitt bröllop (i en mycket avlägsen framtid), tänker att det passar perfekt som första dansen-låt! :)

#5 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Kul att läsa vilka låtar ni har valt! Kent gör inte min favoritmusik men de andra två låtarna är kanon. Håller med om att Kiss Me är väldigt glad!

#6 - Jyoti

Fina sånger! Utan dina andetag hade vi också på vårt bröllop, en blott 15 årig tös sjöng den, så bra att jag grät!!

Kiss me, påminner om tonåren och high school filmer, en "feel good"- sång tycker jag :-)