bambi

Nyårskarameller!



Jag har redan börjat min semester... jag frossar i choklad och annat gott. Unnar mig mer än annars.

Denna nyår har vi inte tänk göra så mycket eftersom imorgon är dagen innan vi åker och då måste vi städa och packa det sista, inte så roligt att göra det bakis. Så ikväll blir det något glas vin och några chokladpraliner från Chokladfabriken och sen hopp i säng tidigt!

Ska ni göra något skoj ikväll? Skåla i champagne?
#1 - Annica

Ja jag o maken ska skåla i champagne. Gula änkan, mmm den är så god! Vi hade den på vårt bröllop för 7,5 år sedan :)

Vi ska också inviga Tassimon som vi vann! Maken jublade när han såg alla kaffesorter :) Tack Bambi! Gott nytt år! kram

#2 - Maria

Nej.. Är gravid så blir champis ellet nåt sånt för min del ;) Svägerskan väntar också smått så blir ett lugnt nyårsfirande!



Kan passa på att fråga dig angående odd molly. Ångrar så mycket att jag inte köpte en "lotta lotta coat" i våras.... Undrar om någon liknande modell kommer till våren igen?

Och när släpps nya kollektionen på deras hemsida?



Kram och ha en underbar semester/bröllop!

Önskar er allt det bästa!!!!