bambi

Odd Molly goes strumpbyxa



Till våren så kommer Odd Molly med strumpbyxor/leggings med fjärilbroderier. Jag tycker att dom ser ut som strumpbyxor och det är första gången Odd Molly har ett par med i kollektionen.

#592 Mesh leggings heter dom i allafall och kommer att kosta 900 kronor.

Vad tycker ni om dessa? Tror ni att strumpbyxor med broderier kommer att bli en hit?
#1 - Mirva

900:- kr för ett par ???? 90:- kr låter mer rimligt...!

#2 - Anna

De är söta, det är de - men 900 spänn för ett par strumpbyxor? Då får de sannerligen vara hållbara, jag tycker att 90:- för tre par är mer rimligt...!

#3 - Jessica

men herregud nu har dom väl gått för långt? hoppas de är hållbara till det där priset!

#4 - Malin

Åhhh så fina, men 900? Det hade inte jag betalat iaf ;)

#5 - Anonym

Jag tyckte de var ruskigt fula faktiskt, skulle inte vilja ha dem om de så slängde dem efter mig;)

/Suzanne

#6 - Sara - Mamma till Max 2 år

Det finns ju strumpbyxor med mönster på för 80:- på Lindex. tycker det är mer rimligt. 900:- skulle jag inte ge! Men vem vet, de kanske blir jättepoppis!

#7 - Emilia

De var jätte snygga, men aldrig att jag skulle betala så mycket för ett par leggins.. och de ser himla ömtåliga ut med!

#8 - Anonym

Jag tänkte höra om du vet ungefär när odd molly kollectionen kommer komma ut? alltså den med lovely knit ( som du så gärna ville ha, den lila )



är det nu i jan, feb eller måste man vänta ändå till april?



mvh :)