bambi

Prassel på natten
En sak som jag är lite orolig över inför resan till Thailand är alla farliga och giftiga djur. Nu finns dom flesta gifta djuren i vattnet i Thailand, men jag ser ändå framför mig hur Leah ligger i gräset och försöker krypa fram till en orm som hon är nyfiken på.

När vi var i Thailand sist så såg vi inga ormar, så jag vet inte varför jag är så orolig för dom. Men vi såg massor med ödlor. Det var ödlor överallt, dom klättrade på väggarna på hotellet och på restauranger.

En natt så vaknar jag av hur jag hör hur det prasslar i vår papperskorg. Jag blir förstås jätterädd och kör upp sambon för att se vad det är. Då är det bara en ödla och han får jaga efter den med en sopborste.

Här är en av många ödlor vi såg:

#1 - Linn

Hej! Jag kikar in här via FL! = )

Vilka fina barn du har! = )

#2 - Ulrika

Jag hade många mardrömmar om ödlor och kryp när vi va i thailand och trodde att dom kröp på mig. Det slutade med att min blivande fick vaka hela natten =/



Hatar kryp!!