bambi

Pssst, hemliga tips...
Marabou tyckte att mina läsare var värda ett förhandstips, innan alla andra.

Under morgondagens lucka göms: Dubbelt upp i choklad, först till kvarn!

Och lucka nummer 11 hittar du förstås på www.marabou.se/julkalendern. Luckan öppnas kl. 07:00 och det kommer nog gå åt snabbt!




Babyshop har redan smygöppnat morgondagens lucka i sin julkalender som är 30% rabattKids Ink, härligt barnmode direkt från California (deltaten där jag växte upp!). Mina favoriter är:




Lite Molo-känsla över denna bodysuit (som även finns som kofta), cool body med pärlhalsband, och så en söt liten djävul.
#1 - Christine

Jag ska vara imorgon kl 7, sedan ska jag smyga och lägga mig igen... för det är ju faktsikt helg!

#2 - Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

#3 - Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

#4 - Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette