bambi

Rosa traktorer


Leah fick hem denna fina pyjamas från Lollopard i syrénrosa/vit med traktorer på. Som även finns som body, barntröja och barnklänning. Pyjamasen har en praktiskt dragkedja (för snabba blöjbyten) och är i mjuk ekologisk bomull. Den kostar 299 kr.

Jag älskar Lollopards unisexmönstrade kläder. Färgglada kläder och bra kvalité! Men dom säljer även den omåttligt populära giraffen Sofie. Som tydligen är den mest säljande barnleksaken i Frankrike!



Den är i 100% naturlig gummi och även färgen är naturlig! Den kostar 239 kr och finns här. En perfekt julklapp till bebisen!

Tusen tack till Lollopard för sponsringen av den fina pyjamasen!
#1 - MS CHANNEL BLACK

Vilken gullig bebiiiiis !!!! Sånt ljuvligt leende <3 <3 <3

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - isolerad på sjukhus över helgen ♥ ♥ ♥

Tack!!! Jag saknar henne såååå!!

#3 - Petra- mamma till Lion, Izabelle och tonåringen Rasmus

Åh så fin pyjamas! Jag gillar verkligen de retromönstrade tygerna och fortsätter min jakt på dem. Vill sy till min son!



H<a en fin söndag!

#4 - Marvellous Freaks

ÅÅ så sött! :D



/Repulsive

#5 - Annica

åh vilken härligt pyjamas. Kanske skulle ta o kika på lollopard...jag är ju pop-frälst men kanske ska vara wild and crasy o köpa något annat någon gång ;)

Leah är så fin, sådana gooooos kinder :) Förstår att du längtar hem!

#6 - Malin

Vilken raring & vilken häftig pyjamas! ska absolut in hos dom o kika på hemsidan :) Älskar det där stuket på kläder!



Jättehärlig blogg också, speciellt för mig som mamma till min 6månaders. Skojj me fler bebis-bloggar =)

#7 - kulias

fan va fin blogg du har! :o

och översöt bebis :*



kika in & kommentera/kulias

#8 - Ida

Åh så söt :)

#10 - Josäfin :>

Heej :D

Skulle verkligen vara uuur gulligt om du ville rösta på bild nummer 1, <3

http://frejalindskog.webblogg.se/2010/december/topp-10-till-omrostning.html

#11 - Martina - min första tävling börjar i morgon!

Det går rykten att det ska vara någon form av vanilj tillsatt i den där giraffen.... :-)

#12 - Ida

Så söt med rosa :)