bambi

Rubriker jag inte vill läsa just nu...



Aftonbladet väljer alltid så trevliga rubriker!
Vi får akta oss så att vi inte får gångar under vår giraffhud!

P.S. Om ni vill läsa någon av artiklarna så är det bara att klicka på bilderna

#1 - Milla

Hej! Jag forstar att du blir orolig, jag ar likadan. Jag ar i Thailand nu och laste alla artiklar om de dodliga maneterna innan jag akte hit, men nar man pratar med lokalbefolkningen har de jattebra koll pa om man bor akta sig for nagot speciellt. Och skulle nagot handa har de fantastisk sjukvard. Jag fick nagon magsjuka och da kom lakaren hit till varat hus for att undersoka mig och ge mig medicin - nar han egentligen inte ens hade arbetstid. Thailandare ar fantastiska:) Jag hoppas ni far en fantastisk semester och ett underbart brollop, det ar ni varda efter allt ni tagit er igenom! Kram/Milla