bambi

Skål!


Man kan festa även bakom en blydörr


Jag tänkte ta mig lite vin så här en lördagskväll. Då kanske jag kan somna lättare. Jag låg länge igår kväll innan jag kunde somna. Har så svårt att sova hemifrån. Men vinet kanske kan få mig att slappna av lite.

Jag har tagit en dusch. Fick först fråga sjuksköterskan om lov, så att hon kunde se till att ingen annan befann sig i korridoren när jag smög mig ut ur mitt rum till duschen. Det var riktigt skönt att ta en dusch. Jag är van vid att duscha varje dag annars. När jag kom tillbaka till rummet så la jag en ansiktsmask också. Så skönt!
#1 - Bella

Rött i platsglas, det är en riktigt bra lärdag det =)

#2 - Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas du kan somna lättare ikväll:)

Ha en fin kväll (så fin den kan bli)



kram

#3 - :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Helt rätt! Skål!

#4 - Nina

Härligt att du passar på å ändå försöker njuta. Sov gott!

#5 - Linda

Önskar jag kunde skåla tillbaka! ;-) Men bra att du passar på att njuta lite också medan du är där. Man får liksom göra det bästa av tillvaron.



För egen del blir det dåligt med alkohol. Mitt intag är lika med noll pga alla mediciner jag tar. Däremot lär jag väl snart känna mig lite lullig ändå pga insomningstabletten jag tog nyss.



Kram kram!

#6 - Apan satt i granen @ Spotlife

Finaste du!



Jag kom hem igår och blev helt ställd när jag började läsa din blogg. Hade helt blandat ihop datumen. Trodde att du skulle in nästa vecka.



Hur har du det? Åh, jag önskar att jag kunde sitta och skåla med dig på plats. När kommer du hem?



Vilken rolig idé med 30 dagars bloggande. Ska bli spännande att följa. Om jag orkar kanske jag hakar på. Just nu är det massvis som ska förbereds inför måndagens nya liv.



Kram på dig!

#7 - Ingrid

Hei, så flink du er til å takle en vanskelig situasjon. Godt gjort! Håper du snart blir helt bra og at du senere slipper slikt!

Hilsen ingrid

#8 - Martina

Skål skål, fast hoppas du redan sover nu...natti natti!

#9 - Anonym

Hej

jag undrar lite, får ingen träffa dig på dessa dagarna? samt hur får du strålningen? allså genom dig?



krya på dig :)

#10 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - isolerad på sjukhus över helgen ♥ ♥ ♥

Anonym Nej, jag får inte träffa någon annan. Maten lämnas utanför dörren.



Jag fick svälja en kapsel med radioaktivt jod.