bambi

Stank
God morgon!

Har tagit en dusch nu på morgonen. Jag måste ringa på sjuksköterskan och be om lov först innan jag får gå ut till duschen, så att ingen annan är i korridoren. Sen jag kommer in i rummet igen så känner jag va det STINKER här inne! Inte så konstigt när jag har sopsäck med matrester som ligger och ruttnar här inne... blää... Jag har öppnat fönstret lite med jag känner ändå den vidriga stanken. Haha, lustigt att jag precis har sovit i den utan att märka av den!

Fysikerna skulle komma rätt så tidigt nu på morgonen och mäta av mig, mellan 8-9 brukar dom komma sa sjuksköterskan. Hoppas att jag inte strålar någonting alls nu. Dom mätte ju mig precis efter jag svalde kapseln och mättre då mig en meter från min kropp och då visade den 75 (vad det nu betyder). Så se vad den visar nu....