bambi

Stylad!



Nu har jag äntligen kommit hem efter tre timmar hos frisören. Men man känner sig som en helt ny människa efteråt!

Det gick jättebra att ha Leah med sig. I början så såg hon ut så här:
Leah har på sig nya kläder som Geggamoja var så snälla och skickade till oss!


Sen så här:


Sen var det väldigt roligt att skratta åt den söta bebisen i spegeln:


Och för min del blev det en helfärgning (jag brukar annar göra slingor). Han som färgade mitt hår tyckte att det var bäst att färga hela håret eftersom delar av mitt hår är lite småfjunigt, vilket det ofta blir efter amning, och då blir det så konstigt att slinga dom små fjuna.

Jag behöll en del av längden så att jag fortfarande kan sätta upp det om jag vill det på bröllopet.

#1 - Apan satt i granen @ Spotlife

Vilken Pingla!



Jättefint.

#2 - Anonym

Jag tycker du blev superfin i håret! =D

#3 - Amelie

Det finns många saker som jag gillar med din blogg och en sak är att du berättar när du fått något från ett företag (och du tackar).

Somliga stora bloggare svarar inte ens om man frågar om de fått saken eller köpt den själv.

Känsligt ämne har jag märkt...

#4 - Lina

Du har så fina ögon!

#5 - Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Snyggt!