bambi

Tävling 3: Vinn ett valfritt tryck från Studio Nele


Sista chansen att vinna jättefina och personliga tavlor från Studio Nele! Perfekt som en personlig julklapp, doppresent eller inredning till barnrummet! Dom har både personliga barntavlor men även tavlor för andra delar av hemmet! Se så mycket fint:


Allt ni behöver göra för att vara är att gå in på Studio Neles hemsida och välja vilket tryck du helst skulle vilja ha på din tavla om du vann och svara på frågan: Vad är det för djur på bokstavstavlan K?.

För en extra vinstchans så gilla dom på Facebook: http://www.facebook.com/pages/StudioNele/279741014792

Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om du vinner!

Tävlingen pågår till kl. 21.00 ikväll! Lycka till!

P.S. Jag stänger av att kommentarerna kommer upp automatiskt tills tävlingen är avslutad!
#1 - Emma

Jag skulle vilja vinna den här: http://studionele.se/product.html/abc--namntavla-2?category_id=5



Gillar på facebook!

#2 - Olelsi/Nettan

Jag hoppas att turen är på min sida!!

Svaret på frågan: K som i Krokodil.



Jag hoppas vinna I som i Igelkott men vill ha med namnet Ingrid.



Gillar sidan har jag för mig.



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

[email protected]

(heter A.Jonsson på fb).

#3 - Mia

Vilka vackra bilder här ska vi handla snart.

Alexander skulle älska ABC Namntavla till sitt rum som han snart ska sova i, han älskar att läsa böcker redan 1,5 år gammal bara så denna tavla hade varit perfekt.

Gillar självklart på Facebook

#4 - Camilla

Jag vill vara med och tävla, om turen är på min sida så skulle jag vilja vinna tavlan "my house was clean.."



Det är en krokodil på tavlan med bokstaven K.



Jag gillar redan StudioNele på FB. :)

#5 - madelene larsson

Svar: Krokodil



Jag skulle helt klart välja ABC Namntavla! Min son hade superfin affisch med alfabetet som han rev sönder. Tror inte han brydde sig så mycket men jag grät floder då jag verkligen ansträngt mig för att hitta den. Nu vilar den i något sopberg nånstans! :(

#6 - Elinda

Jag vill jättegärna vinna den bruna tavlan med trycket: Your home is where youre <3 is.

Om jag vann den skulle jag ge den till mamma, för hon är en så stark kvinna men endå svag.

Tavlan med bokstaven K på är det en söt krokodil.

God Jul :)

#7 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

En krokodil :)

Jag vill vinna ABC Namntavlan till min skrutt :)



kram

#8 - CL

Det är en krokodil på bokstaven K!

Jag skulle vilja ha en gul L som i Ludvig-tavla att ge till min söta lill-kusin i julklapp, han har nyss fått ett eget rum!

#9 - Lena

Krokodil!

Jag hade egoistiskt nog valt fågelburen men utan välkommen eller namn och haft den i sovrummet. Bara för att den är tokfin. :D

Har gillat på FB också.

#10 - Klog

Hejsan!

Skulle gärna vilja vinna tavlan Tuff-tuff-tuff i blått till min lilla älskling Melker på 2 månader.

/Klog

#11 - Sandra Michelle

Jag skulle välja "ABC namntavla"! Det är en krokodil på bokstavstavlan K!



Gillar även på Facebook!

#12 - Klog

Glömde skriva krokodil.

#13 - A-K

Krokodil är djuret på bokstavstavlan K.

Om jag vinner vill jag gärna ha:

My house was... (29,7 * 42 cm, A3 svart)

Klockrent citat!



Jag har gillat på FB!



// A-K

#14 - Martina

Den röda tuff tuff tuff så klart

Och det är en krokodil på tavlan med bokstaven K.

Gillar på FB gör jag redan

#15 - Madde

Har gillat på FB! Madelene Elisabeth Jacobsen

Jag skulle vilja vinna en djungelflicka! =)

#16 - Sandra

Djuret på bild K är en krokodil

Jag skulle vilja ha Love is easy den gråa :)

#17 - KisseGirl

K som i KROKODIL, pryder den fina k tavlan såklart en krokodil.



Sista chansen så jag håller tummarna sten hårt idag för vinst och självklart önskar jag fortfarande vinna en ROSA "Your home is where your love is" den är ju så fin! Skulle verkligen pigga upp nu när maken är borta och jobbar och inte kommer hem idag som planerat :(



Kristina

[email protected]

http://kissegirl.bloggagratis.se

#18 - Caroline - Mamma till Noah

En T tavla till systerdottern skulle jag välja. En fin present till när hon ska ge tomten sina nappar vilket kommer bli svårt men en uppmuntrand tavla kan nog hjälpa =)

Hoppas!



Svaret- De är en liten krokodil

Facebook-Caroline Jönsson

#19 - Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Hej!



Jag är gärna med och tävlar!

Ska inom kort flytta till min första lägenhet tillsammans med mina barn. Vilket känns lagom läskigt, haha. Men den tavlan jag valt skulle vara kul att hänga upp i hallen, den skulle sitta fint där :).



Så om jag vinner, så vill jag ha denna tavlan:

http://studionele.se/product.html/valkommen-2?category_id=6



svara på frågan: Vad är det för djur på bokstavstavlan K?.

Svar: Krokodil ;).



Kram Mia

[email protected]

www.snuttegubbe.blogg.se



#20 - Beata

Det är en krokodil.



Jag älskar ABC namntavlan, vilken fin idé.

#21 - Susanne

På bokstaven K är det en Krokodil!



Hoppas hoppas jag nu vinner "Your home is where..."

i rött!!



Jag gillar dom på FB sedan tidigare.

#22 - Sofi

Jag skulle vilja vinna tavlan "Fisketur" till Elis!



Djuret på tavlan K är en Krokodil :D



Och jag gillar på Facebook!

#23 - Beatrice

Krokodil är svaret!

Tavlan bilar är min favorit.



//Beatrice

#24 - caroline

Hej



Jag är med ogen och hoppas på vinstlott denna gång



på bokstavstavlan K är det en krokodil på bilden :D

jag gillar redan på facebook ( caroline rådahl)



om jag har turen att vinna så skulle jag vilja ha denna: http://studionele.se/product.html/cowboy-2?category_id=5 ( E som i Elias)



jag följer dig på bloglovin förstås :D

#25 - Emelie och lilla familjen

Kalkon, kalv, kamel? Nejdå, en krokodil är det som gömmer sig bakom K i tavlan.



"Tuff-tuff-tuff" hade varit tuff på väggen i barnrummet.

#26 - Eve

Krokodil!

#27 - Anonym

Har såklart gillat på facebook! :) Glömde lägga till det i tidigare kommentaren.

#28 - therese

på k är det k som i krokodil. skulle vi vinna så skulle vi vilja ha tavlan Love is easy. För vi älskar sonen Love och han är en lätthanterlig liten filur som är snäll mot föräldrar och storebror.

#29 - Christina

Åh vilken härlig tävling! håller just på att inreda min lilla tjejs barnrum och det skulle verkligen behöva en tavla för att liva upp de annars helt vita väggarna!!'

Det är en krokodil på bokstavstavlan K och om jag vann så skulle jag vilja ha den rosa bokstavstavla med tigern och på den ska det stå: T som i Tilde.



Håller tummarna! =)

#30 - Anna-Carin

Jag tar gärna chansen igen :) Det är en krokodil på bokstavstavlan K. Är redan ett fan av Studio Nele på FB och om jag vann så skulle jag bli superglad över trycket "Your home is where". Håller tummarna!

#31 - Mica

Hej hopp!

En rosa My house was clean last week, sorry you missed it! skulle sitta perfekt till min mamma såhär till jul, hon sliter som en gnu!



Har tyvärr inte facebook, men jag "likade" genom min killes facebook, ( Dock i smyg). Får se hur han reagerar sen ;) Men allt för den fina tavlan.



Kramar

#32 - Mica

Nu fick jag för mig att jag inte skrev svaret på frågan, utifall att jag inte gjorde det i mitt tidigare inlägg så är det såklart en krokodil :)

#33 - care69

Jag är med!

Svar. Krokodil

Vinner jag önskar jag: Fågelbur med familjenamn



Gillar på FB: C Regn

#34 - Sara Eriksson

Härliga tävlingar!!



Djuret på K tavlorna är ju krokodil.



Och en sådan K tavla med namnet Klara skulle ju passa perfekt till min dotter dessutom!!