bambi

Till och med tidningarna gör så att jag saknar mina barn...

#1 - BeckaHBitcH.se - triss i gossar

SV: Själva lyssnandet gick utmärkt. Jag hörde och förstod men det var svårt att koppla ihop med frågorna i häftet för det kändes ibland som att de skrivit fyra felalternativ typ :-P hahaha krävdes väldigt mycket tänkande och analyserade för att få fram ett svar. ha en trevlig helg :-)

#2 - Tove

Det är min kompis som har startat företaget som gör de mobilerna. Vilken tidning är det från?



Har inte följt dig men har varit här nån gång tidigare, ledsamt att läsa om din sjukdom. Vet inte läget men ska läsa ikapp lite. Håller tummarna för dig!

#3 - Tove Kungsholmen

Phu, utan att mena att låta som Lizen så pustar jag ut efter att ha läst ikapp.



Drabbades själv av en tumör för ett par år sedan. Den var godartad men de två veckorna jag väntade på besked var vidriga.



Ta hand om dig nu och hoppas att sjukhustiden blir uthärdlig!