bambi

Tisdag
Usch, här är vi alla förskylda. Inte så roligt. Zack är nog den som är friskast. Leah har snorat och varit ledsen under natten. Det är jättejobbigt att känna att jag inte kan ta upp henne och krama och trösta henne.

Hon har fått legat längst ut i vår säng, alltså med sambon mellan henne och mig.

Sen kom Zack och ville ligga nära och gosa... så jobbigt att säga nej. Jag fick föreslå att vi skulle gå upp och äta frukost istället... inte lika roligt!


Hoppas att ni får en trevlig tisdag allihopa, här ska vi nog ta det lugnt och hålla oss inne!  :)
#1 - sara

Visst är det jobbigt att inte kunna krama sina barn. Mitt är inte hos mig just nu, men jag gissar att det måste vara värre att ha dom nära men inte kunna. Tänker på dig. Kram

#2 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Låter fruktansvärt jobbigt....går ju inte att förklara för dem heller varför man måste hålla lite avstånd. Hoppas att mätningen på fredag visar att det är fritt fram att gosa hur mycket som helst! :)



Krya på er!

#3 - Annica

ja det gör ont i mammahjärtat, usch! Men snart är det fritt fram för gos :)