bambi

Tröttnat
Åh, det känns som om dom här sista timmarna går såååå sakta. Jag hoppas att jag får åka hem imorgon förmiddag för nu har jag verkligen tröttnat på att ligga i en sjukhussäng.

Jag blir också trött på alla kommentarer som trillar in nu när jag är på blogg.se's lista över mest "aktiva" och "kommenterade". Jag får kommentarer som "hej. hur är det?" "hej. fin blogg. ha en trevlig kväll." "hej. hoppas att allt är bra med dig!" osv... så har dom inte alls LÄST vart jag är just nu eller vad som händer i mitt liv just nu.



Ni får ursäkta mitt pissiga humör....
#1 - Helena

Hej! Undrar bara varför du har texten " Mot gummi glas och metall betyder mirakel ingenting alls" ? Tacksam för svar♥

#2 - ♥ Angelina

Jag skrev ett inlägg om exakt detta förut faktiskt! Hade fått en massa kommentarer om att folk ville se hur mitt rum såg ut efter att jag gjort om, så jag filmade en room tour och redigerade den i timmar.. Sen när jag la upp den så sket alla i den och kommenterade bara "hej, fin blogg". Vet att de menar väl men det är så irriterande! Så jag förstår dig verkligen.. Kram!

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

#3 - Jyoti

Hejsan! Jag håller tummar och tår för att du ska få komma hem till dina älsklingar imorgon! Du klarar detta, du verkar vara en stark person. Jag kan inte tänka mig vad du går igenom.

Jag "bara" en anhörig, om man säger så. Mamma fick lungcancer för 2 år och 4 dagar sedan. Sedan dess har det spridit sig till lymfar, mage och nu senast lillhjärnan. Den ska hon operera bort på tisdag. Vi är så nervösa men än en gång, vi kan ju inte förstå vad hon går igenom. Vilka tankar som far genom huvudet. Vi kan bara lyssna på er och säga "tröstande" ord. Ni kan, får och SKA klaga.

Styrkekramar!!

#4 - tum

heej fin bloggdesign:) skulle du vilja komma förboi mig och kommentera på ett inlägg där det står (kommentera) ! det skulle göra mig glad lr kanske komma förbi och vara me på veckans blogg där du kan vinna ett länk till din blogg:) hoppas att du kommer förbi

//onleytum.blogg.se

#5 - Jenny

Förstår att det känns trist. Har tänkt på dog i helgen, hoppas du får komma hem imorgon, att behandlingen är lyckad och att du slipper se en trist sjukhussal på länge. Väldigt intressant att få veta hur behandlingen går till, måste kännas helt sjukt att vara så isolerad och behandlas som en spetälsk ;)

#6 - Tankgirrl

Jag var inne och läste din blogg imorse och tänkte samma som du, måste de gå in och ragga läsare på din blogg just när du ligger på sjukhus och är "känsligt" ( hoppas du förstår hur jag menar!) så jävla fult gjort, fy fan!

Och det märks att de inte läst inläggen, för då får man ju hoppas att de inte var så puckade att allt de skrev var "fin blogg, besök gärna min"



Hoppas du får åka hem imorgon! och hoppas tiden går fort!

#7 - vickan

SV. Jag har aldrig kommenterat dig så varför sa du så? :O

#8 - Karolina

Hej, är en vanligen alldeles anonym läsare som har följt din blogg länge och tänkte bara skicka ett litet hej och berätta att din blogg lyser upp min vardag (lite som motvikt till alla "läsarraggare"). Jag har en pojke som är född i nov 08 och en tjej född i maj 10 så jag tycker det är extra roligt att läsa allt vad dina knoddar har för sig och jag får en klump i magen bara jag tänker på hur det skulle vara att bli sjuk vid den "här tiden i livet"...du är stark som attan!



Kram

#9 - LOUISE NYBERG

Ja, visst är det tråkigt med såna kommentarer! De försöker ju bara locka läsare. Kommerntarerna ska handla om inlägget!

#10 - Simon/Simpilimpan

#11 - Simon/Simpilimpan

#12 - sara

Måste kännas jobbigt :( Hoppas du får komma hem utan restriktioner (eller va de hette) och får krama dina söta barn =) Det skulle säkert få dig på bättre humör. Kram

#13 - ♥ Mallan Brallan ♥

usch, jag hatar när folk inte bryr sig om att ens läsa inläggen, det är en sak att missa något i ett inlägg..

#14 - wictoria persbrandt

Har frågestund i min blogg,

släng gärna in en fråga eller två:)

#15 - Emma

Jag måste säga att det är starkt gjort att orka vara så positiv , nu när du har så mkt som händer. Beundrar din kämparglöd till 1000! Lycka till och hoppas du är från sjukhuset snart!

#16 - Hanna

Hej

Har ganska nyligen hittat hit men nu är jag här för att stanna.

Kan inte på något sätt föreställa mig hur du och din familj har det just nu. Jag vet hur det är att sakna sina barn, men inte ofrivilligt.....

Håller alla tummar och tår för att du ska få komma hem imorgon och att du fortfarande mår skapligt.

Stor styrkekram till dig!

#17 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Känner igen det där, jag får massa sådana och då är jag inte ens en välbesökt blogg.

#18 - Bina - everydaymolly

Hoppas du får komma hem till de dina i morgon och att du sover bra och länge i natt så att du slipper vänta mer... Kram

#19 - Eva Guillén e BlatteBella.Se

Hej, vill du tävla om smycken till ett värde av 1000 sek på min blogg? :D

#20 - Angelicassmycken

Hej!

Varmt välkommen är du in till min smyckesshop där jag säljer egengjorda smycken som är mycket eftertraktade! Hoppas du hittar något som faller dig i smaken :)

#21 - Frida

Hej!

Är en ganska ny läsare, men har hängt me ett litet tag iaf så vet iaf vart du befinner dej just nu vilket inte kan vara det roligaste stället=/

Förstår att du bara vill hem å längtar efter dina barn.

Fast kan ändå inte riktigt sätta mej in helt i situation eftersom jag inte vart med om det själv, fast ändå lite, min mor hade bröstcancer för några år sedan nu. En jobbig period och en hemsk sjukdom som drabbar allt för många=/ . Som tur va så slutade allt lyckligt och min mor är idag frisk från cancer.

Men ville iaf bara säga hej, du har en fin blogg och skriver på ett kärleksfullt sätt och man märker verkligen att din familj betyder allt.

Kram.

#22 - Kerstin

Jag förstår dig. Har inte kommenterat hos dig tidigare, har hittat bloggen för kort tid sedan. Men jag har läst tillbaka i tiden och ser vad du går igenom. Har också reagerat på dessa kommentarer som visar att man inte läst blogginläggen alls. Då är det bättre att vara tyst. Hoppas att du snart får komma hem till din familj igen.

Må så gott du bara kan.

#23 - Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Jag håller helt och hållet med dig, sånt där är så grymt irriterande. Allt för att få fler kommentarer och besökare, de är tråkigt att folk inte kan läsa inläggen.

#24 - Lina

Det är så lågt. Håller verkligen med dig!

Det märks så tydligt på vissa kommentarer.

Respektlöst är vad det är. Speciellt i ditt fall!

#25 - Mrs_A

Jo man märker ju i detta inlägg tom.....



Visst vill många göra reklam för sina bloggar, men lite vett får man väl ha. Jag har tom sett när vissa bloggare skrivit ett inlägg om någon de förlorat, och så har de där kommentarerna trillat in. Jävligt tråkigt att man inte tar sig tiden att läsa inlägget.

#26 - Linn

God morgon!



Det är så märkligt det här med bloggar. Man följer en blogg i flera år (så som jag gjort med din) och då tycker jag ju, med visst fog, att jag känner dig lite grann. Det innebär dels att jag gläds med dig när du är glad, dels att jag oroar mig när det inte är bra. Samma sak med några bloggar till. Och det är ju så knäppt - för du vet ju inte att jag finns! Väldigt ensidig relation liksom :). Men jag har hur som helst tänkt på dig under helgen (samt berättat för min sambo hur du har det, utgår nämligen ifrån att han också vill veta hur det går :)). Tycker du har tagit dig igenom allt det här på ett fantastiskt starkt och positivt sätt. Och nu är det ju faktiskt över! Håller tummarna för att du får komma hem idag och krama din fina barn.

#27 - jessica

vad menar du med, ''mot gummi, glas och metall är ett mirakel ingenting alls'' tack för svar :)

#28 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är sjukt störande med folk som kommenterar utan att ens läsa inlägget. Raderar sådana kommentarer bums. Hoppas att du får komma hem snart.

#29 - Johanna

Det är sådana typiska kommentarer där de bara fiskar nya bloggläsare. Försök att inte bry dig.



Härligt att du får åka hem till familjen :-)



STOR värmekram ♥

#30 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

PRecis som Linn här ovan pratar jag också om dej med min man, som ju faktiskt har träffat dej också. Vi tycker du är så duktig som tagit dej igenom sjukhusvistelsen med relativt gott humör. Du är en förebild på hur man kan ta sig genom motgångar tycker jag.



Hoppas du får komma hem nu snart.



KRam

#31 - fröken K

Ja, jösses. Och så många kommentarer du fick nu då, som egentligen inte handlar om något alls. :)

Men du får iallafall kommentarer. ;)

Hoppas du får komma hem snart, eller att du redan är hemma i (min) skrivande stund.

#32 - Camilla

De är helt okänsliga. En bloggvän skrev om sin far som just dött och hon fick en sån där kommentar.."Hej, allt bra?" Doh!