bambi

Två vardagar kvar...
...innan vi åker och så mycket som måste hinnas med:

* Köpa kattmat och kattsand

* Växla pengar

* Betala räkningar

* Hämta ut medicin

* Köpa solkeps

mm mm.

Och mitt i allt så ska vi till BVC idag.
 

Ha en underbar onsdag allihopa! 


#1 - Ann

Hej, ett tips angående växla pengar. Det kan vara svårt att få tag på Baht såhär års ( så var det för oss när vi åkte i mitten på januari) så ring till växlingskontoret innan du åker dig och försäkra dig om att valutan finns inne. Trevlig resa önskar jag dig!

/ Ann

#2 - Ann igen

Och det där med solkeps brukar finnas på orten, bra mycket billigare än hemma....

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HA HA HA älskar Leas min

#4 - mrsjanuary

Köp solkeps på plats.

På min blogg kan du läsa om vårat bröllop i Thailand. Ni kommer att få en fantastisk upplevelse! Ser fram emot att se bilder därifrån!

KRAM

#5 - Anna

Hejsan!

Hittade din blogg när jag googlade på bröllop och koh lanta :-)

Har inte hunnit läst så mycket så du kanske redan skrivit det men jag undar vilka ni använder er av?

Vart ska ni gifta er? Vad ska ingå och vad får ni betala?

Vi åker till Koh lanta i mars och planerar ett hemligt bröllop då!

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - snart bröllop och föräldraledig i Thailand!! ♥ ♥ ♥

Anna Vi använder oss utav Lanta divers och det kommer att kosta ca 12000 kr. Då ingår allt kring det legala av vigseln, cermonin, musik, fotograf, mm. Vi kommer att gifta oss på en strand som heter Relax Beach.

#7 - Martina -Sista tävlingsdagen i morgon

Heelt underbar min på Leah!

#8 - Anna

Jag har fått kontakt med Lanta divers och vi kommer nog också använda oss av dom. Kul!

Kommer ni att bo på Relax bay resort då? Antar att det är deras strand som heter Relax beach?

Hur gör ni med middagen?

Kommer ni ha gäster?

Musiken, är det live eller inspelat?



Nu blir det ännu mer spännande att följa din blogg!

Om du inte vill svara på allt här så får du gärna maila mig.

/Anna

#9 - Lalla

Hahaha, jag skrattar när jag ser Leas min.

Hon ser ut som katten i Comhemreklamen :)