bambi

Vad får Zack och Leah i julklapp?

Julklapparna som ni såg under julgranen är till Zack och Leah och allihopa kommer från O-råsa. Jag gillar leksaker i trä och väljer hellre det än leksaker i plast om det går.

Till Zack blir det en prickig och fin brödrost:



En rosa flöjt eftersom han älskar musik (han har redan en xylofon och en tamburin):


Och så ett par blåa maraccas:



Och så till Leah ett blått lok från Rubbabu, som passar perfekt till henne som alltid stoppar in allt i munnen eftersom den är giftfri och gjord av återvunnen gummi.



Tusen tack till O-råsa som skickade dom fina leksakerna till oss!

#1 - Susanne N

Sååå fina julklappar du ger barnen.



Jag vet ännu inte vad det blir under julgranen hos oss. Fast åt mina syskon barn har de faktiskt fått håll bara julklappar, en av dem var faktiskt en xylofon. När jag såg den tänkte jag:perfekt denna passar perfekt för ... så har .. att klinka för sin mor & far i tid och otid. perfekt.

Kanske inte mor & far gillar det, men jag gillade idén hihihi. ( hämnden är ljuv)



Många krammar

Sussi

#2 - Daniel

Härligt! Den rosa flöjten skulle jag inte tacka nej till!

#3 - Tess

Jag föredrar också trä framför plast. Känns som att det håller bättre också. Jag har kvar en massa leksaker från när jag var liten och de är nästan allihop i trä.