bambi

Välkomna till mitt nya hem!

Som ni ser så har jag flyttat! Till den underbara sajten Allt för föräldrar! Jag är verkligen jätteglad att jag har fått ära att blogga hos dom och jag tror att jag kommer att stortrivas! (Det var kanske inte så jättesvårt att räkna ut att det var hit jag skulle flytta ;)  Anna lyckades iallafall gissa rätt!)

Det som är bäst med flytten är att jag har automatiskt adressändring. Ni behöver alltså inte göra något med era bokmärken eller länkar. Ni kan fortfarande komma hit via den vanliga adressen http://bambi.blogg.se

Den största förändringen är förstås att det är lite mer reklam på sidan. Men jag hoppas att ni inte störs för mycket av den. Det gör inte jag i allafall (annars hade jag inte flyttat bloggen). Jag har tidigare fått erbjudanden om att flytta bloggen men det har inte känts rätt, förrän nu! :)

jag kommer att fortsätta att blogga på som vanligt om mitt liv, mina barn, bröllopsplaner, reseplaner, Odd Molly, mm.

För att fira flytten så kommer det en massa storslagna tävlingar inom dom närmaste dagarna där ni kan vinna riktigt fina inflyttningspresenter!  :)

Hoppas att ni kommer att fortsätta följa bloggen och att ni kommer trivas lika bra som jag här!  :)

 

#1 - Sofie

VÄLKOMMEN HIT!!

Vad roligt att du flyttade till AFF, började läsa din blogg för några veckor sedan =)

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va kul! Grattis till flytten Bambi!

Sidan verkar helt ok. Den är inte seg iaf som vissa andra portaler.

#3 - Evelina

Japp, det uttalas Evve :-)



Välkommen i gänget, hoppas du kommer trivas!

#4 - I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Se där ja, där låg det en ny på topplistan - då ska vi spana in dig och se vad du är för en :D Kram

#5 - Linda

Grattis Bambi! Klart jag hänger med dig hit, din blogg är en av dom jag måste läsa varje dag!

#6 - Susanne N

Grattis!!!

Jag kommer att fortsätta att följa ditt liv:)

Kanske jag inte alltid ger en kommentar, men jag finns här.

Och nu vill jag önska dig lycka till med allt.

Hoppas att allt kommer att gå bra. Håller tummarna. Men det måste det. Du har ju nåt stort på G. (nästa år i Jan)

Är så glad för din skull.

Många krammar

Sussi

#7 - Therese, Henry och lillebror Charlie

Kul för dig! :) Kommer gå kanon och ser fram emot tävlingarna! Inte för att jag vinner några, men ändå...

#8 - Studentmamman

Grattis till flytten! Äntligen har vi föräldrar börjat få lite mer variation bland sina bloggerskor.

#9 - TUMADRE

Välkommen hit till AFF-familjen! :-)

Hoppas du trivs - vi är ett härligt gäng av mammabloggare!



Kram