bambi

Vår första julklapp från Zack!



På tal om julklappar så låg det en julklapp till oss i Zacks låda på dagis i fredags. Vår allra första julklapp från honom. Zack mindes inte riktigt att han hade gett den till oss... utan tyckte att den var till honom och ville öppna den själv. Men nej, den är till "mamma & pappa" står det... så den får vi ta och öppna på julafton. Ska bli spännande att se vad det är.... har faktiskt ingen aning!
#1 - Agnieszka-2barnsmorsan

Kul att dagis engagerar sig så mkt!

#2 - ♥anna♥

Mysigt!

#3 - Tess

Gulligt :-)

#4 - Christine

Åh, vilket sött initativ från dagisfröknarna!

#5 - Martina - Tävla hos mig om upplevelsebox värde upp till 1000:-

Åh den som hade såna fiffiga dagsifröknar!

#6 - Anna - Mamma till 2 små troll :)

vad roligt.

#7 - elli

Ang strippklubb. Jag tycker inte att man ska se på strippor, betala för sexuella tjänster, människohandel som en plojgrej. Jag tycker inte man kan rättfärdiga det med att det var ploj. Man sitter fortfarande där och betalar för att någon ska klä av sig kläderna. Det är välm lite som att säga att neeeeeee jag är emot djurplågeri men jag slog ihjäl den där katten bara för att det var min födelsedag idag.