bambi

Vårens klassiska #327:a



Oftast så köper jag en 327:a från varje kollektion, men till våren blir det nog till och med två. Jag är helt kär i dom två färgkombinationerna: vintage berry och mid apricot. Den kommer förstås i fler färger än dessa, bland annat vintage dark grey (även den mycket fin) och white. Prislappen ligger fortfarande på 900 kronor på vårens 327:or.
#1 - Josefine

Vilket ha-begär som kom över mig nu då! Den lila är ju bara så snygg. Måste nog köpa en sån i vår :-) Vet ju sen tidigare att modellen passar mig och att ha den i flera färgkombinationer skadar inte.

#2 - 2 16åriga mammor

snyggt! :)

//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

#3 - Vikkan

Åååå, den rosa är ju ljuvlig. Kanske får ta och investera i mitt allra första OM plagg till våren då för favoritfärgen är rosa! :-)