bambi

Återkommande favoriter

Det är en del plagg som återkommer och återkommer i varje kollektion, men i nya färger. Detta tycker jag är kul, t.ex. så "sparar" jag lite på 327:an och försöker köpa en ur varje kollektion. Vilken av dom återkommande favoriterna är din favorit?
Rösta gärna här till höger och/eller lämna en kommentar!

327:an är mångas favorit, är det din också?


Är det kanske 4 continent x-stitch dress?



Eller silkes wrapen?


Eller den klassiska koftan Lovely Knit?


Eller Tenfold knit?


Eller kanske Grandmas coat?

#1 - a home far away

Åhhh så snygga!.



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

#2 - Erika

4 continent x-stitch dress är snyggast men den enda jag skulle kunna köpa nu är silk wrappen för de andra modellerna känns liksom lite passé nu. Har haft flera av modellerna ovan men sålt dem. Tyckte mycket om dem innan jag tröttnade på att se andra i likadana kläder som jag hade hela tiden.

#3 - Bodil

4 content x-stitch är min favorit, även om koftan är underbar den också!!



Ja, här var det fler som kört en vab-dag ser jag! De suckade tungt imorse när jag ringde förskolan, "Jaha, ni också ja...", Vilhelm var tydligen inte den första ungen som var sjuk. ;)

#4 - Johanna

Absolut så är lovely kniten min favorit helst i ull!

Har 5 lovely knit(eller en är egentligen lovlier knit)

och en tenfold knit. Passar inte i något av de andra fast dem är jätte fina.

327:an och x-stitch är inget för dd-kupor :S

#5 - Evalena

4Cont Xstich är min absoluta favvis men färg i år kan jag inte bestämma mig om än. Alla är så fina!

#6 - Malin

#7 - Malin

Oj, jag gillar dessa tre allra bäst: Lovely knit, 327:an och 4 continent x-stitch

#8 - Elisabet

327 är helt klart min favorit.



Funkar när man är gravid och ammar, vilket jag aldrig trodde.



Tack för en mysig blogg!!