bambi

Bilder på bönan
Nu har vi varit på 3d-ultraljud! Bönan ville inte alls visa sig! Hon låg som en boll i magen, med knäna uppdragna och armarna för ansiktet. Men efter lite buffande och bökande så fick vi till några ganska okej bilder.



Allt såg bra ut (alltid skönt att höra!) och hon väger ungefär 1,5 kilo nu, vilket är liiite över medel (också skönt att höra med tanke på hur illa jag har mått). Sen fick också bekräftat för tredje gången att det verkligen är en liten tjej i magen (första gången var via könstestet och andra gången på rutinultraljudet).

Jag tyckte att hon var ganska söt, men hon verkar vara lite blyg... eller kanske bara väldigt trött  ;)

Lite dyrt är det med 3d-ultraljud (1500 kronor), men det är verkligen jätteroligt att få se och eftersom vi gjorde ett när vi väntade Zack så ville vi göra ett för lilla bönan också. Det är även skönt att få höra att allt ser bra ut. Vi gjorde 3d-ultraljudet hos Tittut.
#1 - Angelica

VACKERT!!



Vi var också på 3D UL.. men vi fick inga bra bilder då min Aimee tryckte ner ansiktet mot moderkakan och snuttade! haha

Vände sig med ryggen utåt och grejade... som tur var fick vi reducerat pris =)



Sen måste jagbara säga att Bönan är otroligt lik sin bror redan i magen!! Fint!

#2 - Susanna

Så sött,liten och go! Härligt med en baby. Tyvärr blir det inga fler för mig, har tre barn 19år, 5år och 3år. Så får vänta på barnbarn istället! Min kusin fick en liten gosse idag. Ska bli roligt att få gosa lite med honom. Stor kram till dig Bambi

#3 - Maria

Oo så söt!

#4 - Pia

Så söt! Tycker hon ser ut att vara väldigt lik dig.

#5 - Martina

Så fina bilder! Och nog tycker jag att hon liknar Zack litegrann :)

#6 - Therese - Eira min ögonsten

vad kul!



hon ser ut att vara riktigt lik zack! :)

#7 - Ina

Helt fantastiskt verkligen och hon är ju jättelik dig ser du det!?:-D

Kram Ina

#8 - Linda

Åh så söt hon ser ut! Jättefina bilder! :-)

#9 - Erika

Får hålla me föregående talare, lik Zack. Jag kan nog tycka att hon ser flickig ut?? Har ja fel? E d för att man vet att d e en tjej? Om man jämför me Zack´s 3D bilder ser Bönan mer "näpen" ut som en lite tös?

#10 - Fru Evelina

Åh vad kul att ni gjorde det med lillan också :-)

Ganska lik zack ser hon ut att vara tycker jag! Inte så konstigt kanska iofs haha..

#11 - Lena

Så lik Zack, faktiskt!

#12 - Hanna, mamma till Ellen

tycker också hon ser väldigt flickig ut, men som sagt kanske för att vi vet att det är en liten flicka!

#13 - stina

Härligt! !så söt!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMM

#14 - Familjen Korb * Blivande tvåbarnsfamilj

Oh så fin!

Nu längtar ni väl bara mer? :D