bambi

Blä, vilken jobbig vab-dag!
Oj, vilken tuff dag det har varit. Jag hade tänkt att jag skulle kanske kunna jobba lite, blogga lite och kanske till och med vila lite idag. Men nej! Det gick inte alls.

Zack har varit jättegnällig och inget har varit bra. Han har knappt sovit middag heller. Den korta stunden han sov middag (ca 30 minuter) så förberedde jag middagen, så då fick jag inte vila mycket heller.

Jag har tagit 2 tabletter mot illamående eftersom jag har inte mått så bra när Zack har varit så krävande. Så där runt 13.30 så höll jag på att få panik och ville att sambon skulle komma hem direkt. Men så lugnade Zack ner sig lite och vi låg i vår säng och läste lite böcker en stund. Det var den enda lugna och nöjda stunden på hela dagen. Har aldrig varit med om att Zack har varit sån här förut! Så klängig och gnällig och inte alls varit nöjd och glad. Han blev lite gladare när sambon kom hem för en stund sen, så nu är det lite lugnare här hemma i allafall...

Så jag ser nästan fram emot att jobba imorgon, sambon får ta och vabba imorgon. Men då är säkert Zack på bättre humör och på bättringsväg.
#1 - stina

Kram!!!

Bra kämpat!! Härligt att du tog det lugnt och läste böcker för honom!!

Det är inte lätt att må dåligt samtidigt som barnet är sjuk! Då gäller det att överleva :) Glass och film :) eller läsa böcker som du gjorde :)

KRAM