bambi

Denna eviga vinter....
Ja, just nu känns vintern evig. Varje morgon så visar termometern på minus, imorse -5 grader här i Stockholm.

Jag kom att tänka på att jag fyller faktiskt 30 år(!!!) om mindre än 3 veckor. Oftast så är det inte snö på min födelsedag (i allafall här i Stockholm), men i år vette tusan!

Så just nu längtar jag efter sol och värme. Jag och sambon har pratat lite om en resa till ett varmt land. Det gäller bara att pricka in när det kan passa bäst för oss med barnen och allt. Men vi funderade lite på att åka till Thailand och vara föräldralediga båda två i slutet av året. För visst kan den ena av oss ta ut dagar för Zack och den andra för Bönan, så kan man vara föräldralediga samtidigt? Jag tror att man får göra så...
#1 - Helene

Ja så kan man göra. Låter som en bra idé!

#2 - Martina [foto musik & lite ditt o datt]

Det tycker jag lät som en väldans bra idé! :)

#3 - Johanna

japp så kan man göra!! passa på och dra i väg!!