bambi

Farfars plutt


Nu när Zacks farfar har varit här så är det han som har varit favoriten, mamma och pappa duger inte! Men det är klart att vi är tråkiga jämfört med farfar som leker nya spännande lekar och som alltid gör som man vill  :)

Imorse så frågade jag om jag inte kunde få en puss av Zack och då sprang han istället till farfar och gav honom två pussar!

Sen så frågade jag Zack om vi inte skulle gå och leka i hans rum, men han skakade bara på huvudet. Sen när farfar frågade samma sak så sprang Zack iväg direk till sitt rum...

Ja, det är bara att inse att man inte är så populärt alltid. Men det är så härligt att han tycker om sin farfar så mycket. Det glädjer mig verkligen att han har flera vuxna som han tycker om och känner sig trygg med! :)
#1 - Anette

Funkar Brio sing bra i snö?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Anette Nja... inte så superbra tycker jag. Men dom är rätt så snabba med att skotta undan snön här och då funkar den bra!

#3 - pernilla

hejsan.



Tack för att du svara på mitt mail. Jag gjorde mig ett tradera konto för att kunna buda på dina grejer men du godkänner inte utlänska bud.. Stämmer det eller har jag gjort något fel..?



Hälsar Pernilla

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

pernilla Ja, det har nog tyvärr blivit att jag har valt endast köpare i Sverige (tror att det blir det automatiskt om man inte ändrar på det). Jag kan inte ändra på dom auktionerna det är bud på, men mysdressen från Lundmyr har jag ändrat på.

#5 - pernilla

Okey.. tack i alla fall.. ska buda på den då.. hoppas jag får den :-)



Ha en skön dag.

#6 - Linda

Min yngsta är också väldigt förtjust i alla gammelföräldrar, de är favoriter, och det är klart att de är favoriter, eftersom de ger sin fulla uppmärksamhet till barnen, och de bara älskar det :).