bambi

Gravid och barfota och veckans klagomål
Just nu är jag gravid och barfota, fattas bara att jag ska vara fastkedjad vid spisen också  ;)

Jag har nämligen blivit så varm utav mig, det blir man ju lätt som höggravid (räknas jag som höggravid än?). Igår blev det exakt 2 månader kvar till BF. Tiden går fort! Tänk att lilla Bönan kan vara här om 2 månader redan, känns så overkligt även fast jag känner henne en massa varje dag.

Idag har jag på mig mina fina graviditetskläder från Lundmyr of Sweden --->


Veckans klagomål: Jag vaknar varje gång jag vänder på mig i sängen (för att det gör så ont!) vilket gör att jag säkert ligger vaken 2-3 timmar varje natt. Sen har min dumma visdomstand börjat göra ont igen (jag opererade ju aldrig bort dom)... ajaj..
#1 - ToniLoves

Låter ju inte helt jätteskoj med all smärta men förhoppningsvis är det värt mödan :D



Oerhört snygg blogg :D

#2 - sofie

Hm. Klart visdomstanden ska börja gro lite grann nu mitt i alltihop! :) Jag har ju själv haft problem med visdomständer så jag vet att det inte är "bara" det inte. Hoppas det ger sig snart så du slipper.

Det ska bli så skoj att se bönan! =) Tro om hon är lik Zack?

Ta hand om er! Kram