bambi

Kvarteret Skatan på Rival

Kvarteret Skatan på Rival


Ni kanske undrar varför jag var lite "uppklädd" igår kväll? Jo, jag och sambon var och såg Kvarteret Skatan på Rival!

Vi är riktiga Kvarteret Skatan fans och äger alla 3 säsonger på dvd och såg förra föreställningen, så det var jätteroligt att få komma iväg. Min snälla svärfar tog sig hit för att vara barnvakt så att jag och sambon kunde få komma ut lite.

Föreställningen var rolig, vi skrattade en hel del... men jag blev lite besviken. Jag kanske har för höga förväntningar på Kvarteret Skatan-gänget, men jag tyckte att det inte kändes så nytt och fräscht utan dom körde mest på det gamla vanliga...

Men jag är lite småkär i Johan Glans och roligast var när han och David Batra tog upp varsin tjej från publiken som dom körde en striptease för. Men mysigast var förstås att få komma ut själv med sambon och ta det lugnt :)

#1 - nina

Å jag gillar också JOhan GLans