bambi

Nya färdigheter
Zack lär sig nya saker varje dag. Igår så gick han t.ex. och hämtade mina mysbyxor och mina stumpor när jag bad honom (mycket bekvämt med en liten betjänt ;) ).


Igår så tog han mitt vattenglas som stod på bordet och började dricka ur det. Bara så där! Han har förstås sett hur vi gör. Men det är kul att han ville dricka ur ett vanligt glas när han inte allt för länge sen bara ville dricka ur nappflaska!

#1 - Susannes Liv

Det går undan!



Själv har jag en "sjumånaders" som precis börjat krypa...

De växer ju alldeless för fort!



kram

#2 - Milo

Han är så himla söt din son! :)

#3 - eli

Tips till små som vill dricka i eget glas är att köpa små "snapsglas" som ser ut som miniatyrer av vanliga duralexglas,de är perfekta i storlek och greppvänliga.Häll bara upp en liten skvätt i (eller ännu hellre,köp en liten gräddkanna,häll pyttelite i och låt prinsen hälla själv!)Arbetar på småbarns Montessori o alla de små dricker ur dessa små miniglas och häller upp själva!)De blir så stolta och nöjda!