bambi

Mina nya Mollysar
Paketet som jag fick idag var kläderna som jag hade reserverat hos DeepFling. Detta är tredje paketet som jag får från DeepFling och jag har inte behövt betala tull nån gång!

Återförsäljarna i USA får ju lite annorlunda leveranser mot återförsäljarna här i Sverige så paketet innehöll några saker som inte ens har börjat säljas här i Sverige än. Det är lite kul  ;)

Paketet innehöll:

#233A Crochect lovely knit i färgen love och #243 Appeteaser dress i färgen apricot


#114A  Butterfly cardigan i färgen lilac och #114A Butterfly cardigan i färgen apricot


#279 Smyrna purse
och #662 Smalville bloomers i färgen lite pink


Mest nöjd
är jag med Crochet lovely knit. Den är ju helt underbar! Den sitter ju ganska så bra trots bowlingklotet på magen!

 

Snyggaste kombon blev Appeteaser dress med matchande Butterfly cardigan (och bloomersen). Jag var inte helt 100% säker på om jag skulle behålla Appeteaser dress.... tills jag provade den med Butterfly cardigan! Jag fick inte igen dragkedjan på Appeteaser dress, men jag skyller på bowlingklotet och hoppas på att det kommer bli bra till sommaren.

 

Smyrna purse var verkligen supersnygg, även den var jag lite tveksam till innan speciellt eftersom jag nyligen fick en #101 Suede tassel bag. Jag kanske borde sälja den ena? En sak är säker, jag måste ta och rensa garderoben lite nu!

#1 - Anna

Vilka fina plagg!



Är själv intresserad av Butterfly Cardigan och undrar hur storleken är? Normal?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Anna Tack :)

Jag skulle säga att den är normal i storleken, jag kunde ha min vanliga storlek (2).

#3 - Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder (Självklart ODD MOLLY) och skor till mobiler och heminredning



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

#4 - Nena

Hur var crocheten i storlek? Har hört att det skiljer en del i storlek på den mellan äldre och nyare modeller. Att den var löst virkad förra våren Hur verkar den i år!

#5 - Bina - everydaymolly

Vilka roliga plagg och ovanliga färger du valt!



Väskan ser söt ut och betydligt roligare att ha den än tasselbagen nu när det vimlar av kopior.



Trevlig helg!

KRAM

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Nena Alla plaggen förutom bloomersen tog jag i min vanliga storlek. Jag tyckte att crocheten passar mig bra nu, trots att jag är höggravid så jag skulle nog säga att den är lite stor i storleken. Men jag skulle inte riktigt säga att den är lösstickad, men jag kan dock inte jämföra den med tidigare års eftersom detta är min första.

#7 - Marie

HEJ!

Tack för en en underbar blogg!

Jag undrar över färgen i #233A Crochect lovely knit i färgen love.

Är den blålila eller rosalila, plommonlila?

På Deep Fling ser den mest blålila ut tycker jag hos dej ser den nästan rosaröd ut.

Mycket beror ju på lampsken mm.

Ha det bra med lilla bebismagen!



Hälsningar Marie

#8 - helena_S

Undrar över fraktkostnader från Deep Fling (jag har aldrig vågat beställa från USA förut...)

Crocheten såg verkligen jättefin ut sugen

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Marie Oj, rosaröd? Det tycker jag inte att den ser ut att vara. Jag skulle nog säga att den är mer åt plommonlila hållet. Den är verkligen helt underbar!

#10 - Martina

Hur är Appeteaser Dress i storlek? Funderar på en sådan, det är ju en klänning som inte är så fasligt dyr! :)

#11 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Martina Den är väldigt tunn i tyget, så jag kommer nog inte att använda den ensamt. Så det är nog också därför den är så billig. Men jag skulle nog säga att den är normal i storleken, min är i storlek 2 (min vanliga storlek).