bambi

Flygplanslampa


Zacks nya lampa i form av ett flygplan, inköpt på Sprall, kostade 425 kronor.

Jag tycker att det är riktigt svårt att hitta fina lampor till barnrum. Jag är inte helt nöjd med denna heller, men den får duga. Det är mycket som behöver ordnas i Zacks rum, men vi får ta lite åt gången. Blir väl kanske klart tills han är tonåring eller nåt  :)

Så småningom så ska lillasyster också flytta in i Zacks rum, som är rätt så stort, så det gör också att mycket nytt måste köpas (garderober, mm.). Jag har tänkt mig att dom skulle ha vita möbler mot dom blåa väggarna, fast allra helst så skulle jag vilja tapetsera om i rummet och göra det mycket ljusare (det är inte vi som har valt färgen på väggarna). Men vi får se om man orkar ta sig an ett sånt projekt i framtiden!
#1 - Tessan

vi kör vanlig rislampa från IKEA. rummet är så fullt med leksaker ändå, så en enkel lampa känns lagom. dessutom kostar ju rislampor typ inget. som tips om ni skulle ångra er m.a.p. på flygplanet.

#2 - Nina

Såg att Åhléns har mindre rislampor i glada färger som nog är snygga att ha flera stycken av...



TYcker som du att det är svårt att hitta snygga barnlampr.