bambi

Fredag

Idag fick jag komplimanger från två elever för mina kläder (och egentligen hade jag inte så speciella kläder på mig). Dom sa även att jag och en annan lärare var dom bäst klädda lärarna på skolan  :)  Alltid trevligt att få komplimanger från elever, fast ibland får man kanske ta det med en nypa salt eftersom man inte riktigt vet om det är för att smöra eller inte. Men glad blir man i allafall  :)

Har ont efter arbetsdagen idag. Gick även lite extra på lunchen eftersom jag skulle köpa en lampa till Zacks rum och hämta ut ett paket. Även fast det egentligen inte är långa sträckor jag måste gå så hinner jag bli riktigt frusen eftersom jag går så långsamt.
#1 - milena

vilka åldrar har du på eleverna?

ja lite otur du har som är gravid nu när det är så himmla kallt,för snabbt går det inte när man är gravid! vet själv!