bambi

Jag som inte skulle shoppa...
Jag hade ju tänkt spara pengar till Odd Mollys vårkollektion men jag kunde inte låta bli och klicka hem dessa från Campadre. Det var ju så billigt, blev bara 637 kronor inklusive frakt för alltihopa. Ända sen jag var gravid förra gången så har jag varit sugen på gravidkläder från Lundmyr of Sweden och nu var dom ju så billiga (ca 300 kronor för båda delarna)!

Gangstar är ett barnklädesmärke som jag inte har provat tidigare. Tyckte att koftan var fin med sina oranga ränder och så kostade den bara 112 kronor!

Sen blev det en liten body till bönan också... egentligen behöver inte så mycket kläder inhandlas till henne, men några nya plagg är roliga att ha.

#1 - N

Jag köpte ett par byxor från Lundmyr of Sweden till min pojke förra året, stl 80. Sen när det var dags att ha stl 80, blev jag så besviken. De var ju som ett tält :/ Jag överdriver inte.

#2 - Klogs

Hejsan!

Tack för att du skrev om lundmyrs kläder. Gick in och beställde tunika och leggings direkt. Tittade tidigare idag på dom på en annan sida men tyckte att det var dyra. Så det här blev toppen.

#3 - Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

vilka fynd du gjorde ;)

#4 - Malin

Älskar Lundmyrs svarta byxor, jag klickade hem ett par till för de är så sjukt sköna!

#5 - Love Oliwers mamma <3

Otroligt otroligt söt blogg du har :) kram Love

#6 - Nina

Ja liite nytt ska man väl unna sig ; ) Vad fin koftan var!