bambi

På tal om att jaga katt...

...här kommer instruktionsvideon på hur man gör när man ska jaga, fånga och krama katt  (och bilder finns här). Se och lär:

#1 - Anna

Aaaaw! Han kramar ju verkligen kissen. Vår katt hade inte varit så snäll. Hon hade lappat till den som försökt krama henne. haha. Han är ju för söt lille Zack :)

#2 - Lisa

Men GUUUD vad otroligt söt han är! Det är så himla roligt att se bilderna och filmerna på Din lille Zack och jag förstår verkligen att Ni är super stolta över honom! Som läsare blir man också väldigt glad kan jag lova :-) Gott Nytt Mollyår och Lycka till med tillökningen i familjen så småningom också förstås! Kram från Lisa :-)

#3 - Lizzy

Haha stackars katt. Det där var inte en glad svans det ;)

#4 - - Entrevista

Haha stackars katt, men tuff kille! :D

#5 - ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

fin blogg

#6 - Linnéa

nej så söt, men gjorde det inte ont för katten? Nr jag var liten besbis så red jag typ på min katt! Haha, jag fatatr inte varför jag gjorde det? stakars otto!