bambi

Sneak peek på vårkollektionen - 4 dagar kvar!

Snyggaste blusen i våren är enligt med denna #260 Arouet shirt. Snygg både i almost black och i chalk. Smickrande för figuren med knyt under bysten och så har den ursnygga detaljer! Spetsdetalj där knytbandet sitter, svaga broderier i hela tyget och sen dom fina volangerna med spets längst ut i kanterna!

Men priset är lite saftigt, 1800 kronor för denna skönhet.

#1 - Martina

De är jättefina! Bortsett från trumpetärmarna...

#2 - Maria

Mmm mycket fint kommer det..har du även koll på vad prairiedress kommer att kosta? Den är ett måste för mig..tror att den kommer i blue, powder och chalk. Eller ver du ngn mer färg? Den är dock ganska lik min Full emb lace dress:-D

#3 - Maria

Ähh, glöm det:-D Såg nu att du redan skrivit om denna skönhet tidigare. Såå öve 3000 tror du... suck då

#4 - Livet i byn

Detta är också min favorit, jag tror jag måste köpa den oavsett priset. I almst black så klart! Men något får flytta för att ge plats för denna skönhet. Suck...



~Livet i byn